کد خبر: ۸۷۹۴۴۵
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۵

بازگشت مهران مدیری به تلوزیون؟ | مجوز‌های لازم برای آقای ممنوع الکار صادر شد

مجوز مهران مدیری از شورای ساترا عبور کرد.
بازگشت مهران مدیری به تلوزیون؟ | مجوز‌های لازم برای آقای ممنوع الکار صادر شد
آفتاب‌‌نیوز :

مهران مدیری یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های ایران است حال گفته می‌شود ساترا به اسکار او مجوز داده است.

سیدمحمد هاشمی درباره صدور مجوز برنامه «اسکار» مهران مدیری و اینکه شورای ساترا به مدیری مجوز داد، اما جلوی اعلام آن گرفته شد، گفت: تا جایی که اطلاع دارم مجوز آقای مدیری از شورای ساترا عبور کرد، اما اینکه در فرایند چه اتفاقی برای آن رخ داد، کسی شفاف برای من توضیح نداد.

قائم مقام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخش اول گفت‌وگویش درباره جزئیات و نکات لایحه برنامه هفتم توسعه کشور در حوزه فرهنگ و همچنین مسائلی درباره حجاب بازیگران و... که چندین بار پربحث شده، صحبت کرده بود.
 
قائم مقام وزارت ارشاد درباره اینکه «برخی هنرمندان معتقدند صداوسیما در حال گروکشی و استفاده از دست بالای خود در موضوع ساترا است که مجوز مهران مدیری را نشانه‌ای از آن می‌دانند»، گفت:

درباره مساله صوت و تصویر فراگیر خیلی بحث کرده‌ایم. اول مشخص کردن تعریف صوت و تصویر فراگیر است و سپس مشخص کردن اینکه ما در مقابل این حقیقت رسانه‌ای و فرهنگی چه رویکردی داریم و سوم هم اینکه توجه به تقسیم کار فعلی.

هاشمی درباره اینکه برای مجوز برنامه «اسکار» مهران مدیری چه اتفاقی رخ داد و آیا تایید می‌کنید که شورای ساترا به مدیری مجوز داد، اما جلوی اعلام آن گرفته شد، گفت: در شورای ساترا این روال وجود دارد که بعد از نظر اعضا، یکسری مراحل استعلامی دارد که انجام می‌شود.

تا جایی که اطلاع دارم مجوز آقای مدیری از شورای ساترا عبور کرد، اما اینکه در فرایند چه اتفاقی برای آن رخ داد، کسی شفاف برای من توضیح نداد و به همین دلیل اطلاع دقیقی ندارم.

ممکن است در عمل این چیزی که می‌گویید اتفاق افتاده باشد که باید جزییات آن را از دوستان صدا و سیما بپرسید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین